Binnen 90 dagen niet tevreden, dan geld terug

Ons doel is om zo goed mogelijke diensten te verlenen, zowel op techniek, betrouwbaarheid en deskundigheid. We willen dan ook dat je 100% tevreden bent over wat we doen. Mocht dat toch niet zo zijn? Dan kun je gebruik maken van onze tevredenheidsgarantie.

Zeg binnen 90 dagen na het plaatsen van de bestelling je e-mailpakket of hostingpakket op. Dat kan via de pagina Mijn Cocomohosting. Je ontvangt dan de kosten van het e-mailpakket of hostingpakket terug.

Voorwaarden tevredenheidsgarantie

Voor deze tevredensheidsgarantie gelden de volgende voorwaarden:

  • alleen van toepassing op alle e-mailpakketten en hostingpakketten, alle overige diensten zijn uitgesloten.
  • de factuur is voldaan
  • we hebben de opzegging op tijd via Mijn Gegevens ontvangen en per e-mail bevestigd

Als je gebruik maakt van deze tevredenheidsgarantie, dan wordt je e-mailpakket of hostingpakket na de bevestiging per direct omgezet naar de “Domeinnaam parkeren” dienst. Alle gegevens die in de pakketten waren opgeslagen worden verwijderd. Maak dus op tijd een backup als je van hier gebruik van maakt.

De geregistreerde domeinnamen worden voor een jaar vastgelegd en zullen na dat jaar automatisch verlengd worden. Wil je opzeggen zodat ze na een jaar opgeheven worden? Dan kun je deze diensten via Mijn Cocomohosting opzeggen.

Wettelijke 14 dagen bedenktijd voor consumenten

Heb je als consument iets besteld? Dan heb je naast de 90 dagen tevredenheidsgarantie ook nog eens wettelijke 14 dagen bedenktijd.

Mocht je binnen 14 dagen toch spijt hebben van je bestelling, dan zeg je het abonnement op via Mijn Cocomohosting en je ontvangt je geld terug. Dit is alleen van toepassing op e-mailpakketten en hostingpakketten. Domeinnamen en SSL-certificaten vallen hier niet onder omdat dit maatwerk is.